Any idiot can face a crisis - it's day to day living that wears you out.


Okej, lite bilder på mitt rum före, under och efter min städning. Min strategi är att dra ut allting på golvet och sedan dela upp det i högar och sedan gå igenom en hög och dela upp den i mindre högar osv och sedan lägga undan sakerna. Mycket effektivt!
 
FÖRE
Här har jag just fått nytapetserat och bestämmer mig för att städa. Jag är väl inte direkt känd för att ha bra ordning, men nu försöker jag i alla  fall.


UNDER
Allt i garderoberna på golvet? Ja då ser du ut såhär. Nu ska allt bara vikas, delas upp och sorteras!



EFTER
Klart! Undanstökat, dammsugat, skurat och dammtorkat! Återstod bara att bära in möbler och prydnader.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0