Du kan gömma dig men jag vet fortfarande att du är där någontans.


Strömavbrott idag så ingenting fungerade på jobbet. Lite smått panik men vi höll öppet ändå men tog bara kontanter. Tycker de löste sig ganska snabbt ändå och det bliev inte att vi stängde en timem tidigare. Hade just räknat klart kassan när strömmen komme tillbaka. Jag höll juh tummarna för en tidigare dag.
Men men. Före det så hade jag märkt massa marksten. Denna trave hetr Troja, Antik , Grå så jag ritade en trojahäst på paketet. Likt?

Kommentarer
Postat av: Lilashxow

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-05-25 @ 15:58:14
URL: http://lilashxow.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0