Du kan juh provsmaka.

Ellens kommentar till mjölken och filet i hallen :"oj ja visste de var nått ja glömt. Klarade de sig?"

Ajja det är glömt nu. Jobbat idag, har vart ganska mycket i tvättstugan idag med. Skulle vilja presentera två till av mina vänner jag har där. Det har fått umgås med grabbgänget, mycket roligare än att vara med divorna. Herr Blomspruta och Herr Strykjärn heter de. Två snygga killar. Kan bli lite grabbig stämning ibland men de är väldigt shyssta.  


Sen tycker jag det är väldigt roligt att bara sitta och prata med de äldre. Det blir både roliga och oväntade samtalsämnen. Eller vad sägs om rökning, första världkriget, hur fult det är med mina hål i öronon och sexmissbrukare.

Kommentarer
Postat av: Stefanmariann

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-08-02 @ 11:44:47
URL: http://stefanmariann.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0