Ibland blir det onormala normalt.

Har jobbat 13-21.15 idag och kände på mig direkt när jag började att detta kommer bli en speciell dag, ja det har hänt massa annolunda saker, eller jag vet inte det kanske inte är så ovanligt på ett sånt jobb. Är ledig imorn och på torsdag, känns toppen! Då hinner jag med att gå på stan tidigt imorn sen hem och sola. Ja så ser planen ut, hoppas bara att gud inte får för sig att slå en drill. Vill ha soool! Ska försöka hoppa över klädshoppingen imorn och koncentrara sig på grejer till mitt rum. De hade inte klädhängarna jag vill ha, men däremot en stega att hänga saker på ska jag få med mig hem.
VILL HA!
- och jag vill ha det nu. 


Kommentarer
Postat av: julia

solen blev det ju sådär med, iallafall som det känns just nu .......

2011-04-06 @ 07:05:02
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Maja

Jaa besvikelse! blir att gå lite längre på stan då och skippa solningen.

2011-04-06 @ 08:28:55
URL: http://majaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0