If you leave me, better leave me now.

Inleder med en bild från igår. Det är inte sourze äpple som det ser ut som utan något helt annat!


Börjar alltid fnissa för mig själv när jag ska sälja en nippel. Om någon är intresserad av en ny så är 91 spänn ganska billigt tycker jag.


Se så fint jag ställt upp det. Men blir så irriterad på idioterna som börjar gräva och leta efter olika smaker och förstör min ordning. ÄR DU BLIND, JAG HAR JUH STÄLLT FRAM ALLA SOM FINNS ELLER TROR DU JAG GÖMMER NÅN I BOTTEN TILL MIG SJÄLV ELLER?


Gissa signaturen?


Sen har jag fått min ett alldeles eget passerkort, det var på tiden. En sommar, 20 lördagar och en massa strötimmar för sent bara!
                    
Nu ligger jag på balkongen i bikini och solar, livet kunde nästan inte vara bättre för tillfälligt. 
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0