No there is no weak beats cause you know what I'm about.


Feeling gooooot! Uppe på bena och pigg och kry. Duschad, sminkad och klädd, det här blir helt okej faktiskt. Ska dra iväg på jobbet om cirka en kvart. Så ska hinna upp och väcka wargen som sover i gästrummet. Funderar på vilket sätt jag ska säga godmorgon, smyga in och hoppa på han, kittla, dra undan täcket, vatten, ägg?
Och så gruvar jag mig för att titta i min mobil, tar och gör det nu på direkten. Var inte så farligt, puh! Däremot så ringde Ranne klockan halv 4, alltid lika roligt att prata med dig den tiden. Du kunde inte ha väntat nån timme och ringt typ nu?!


Ska ta med min nya skiva till jobbet också och spela den i högtalarna, för idag är det jag som är in charge!

OKEJ UPDATE!
Smyger mig på Warg, tänker hoppa på han men ser då att han är vaken, går närmare och ser att han inte alls är det utan han sover bara med ögonen öppna! Coolt! Fast till ingen nytta då han inte såg mig komma smygandes ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0