Gör som en anka. Håll dig lugn på ytan, och paddla utav bara helvete därunder.


Kan inte sova än, det är för tidigt så då ligger jag vid datorn ett tag istället. Kikade runt lite på youtube och hittade en favorit i repris på Anna Anka. Spola till 4.25, då har Ankan en roligt tanke om brosket i kycklingben..
"Hajarna är de enda djuren av alla djuren som inte får cancer. Det är dels för att hela deras system är brosk så då tänkte jag att om jag äter brosk så kanske jag skyddar mig för det." 
Bra tänkt Anna, toppen, verkligen! Finns lite fler varianter också, till exempel så kan du äta hjärna så blir du smartare (kan behövas). Drick mjölk så ammar du bättre, ät åsna så blir du envisare och säger gnägg, drick red bull så får du vingar och ät massor med fisk så blir du hal, får simhud och skithål på magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0