I'm beautiful in my way, cause God makes no mistakes. I'm on the right track, baby. I was born this way.



Blev lite shopping på stan iallafall, både nödvändigt saker och onödiga. Var på arbetsförmedlingen och frågade om reseersättning om man har en jobbintervju i en annan stan men man måste vara 20 för att få det, synd.

Dagens shopping
Ringen får väl räknas som dagens onödiga shopping. Från jc. Jag stod och höll i den ett tag och tänkte först inte köpa den men sen tänkte jag att det är juh ett perfekt knogjärn, typ som fantomens ring, den skulle lämna ett ordentligt märke efter sig så då kunde jag inte motstå den.



Gick på Twilfit och frågade om hjälp för jag hittar aldrig nån bra BH, hon var jättetrevlig och jag komme hem men denna skönhet. Klart värt att få experthjälp, fick veta att jag skulle gå upp två kupstorlekar, sick!

Sen är det Novaks födelsedag idag så jag köpte lite tuggben och en boll, grym boll med leopardmönster! Ska slå in det nu så får han slita upp paketet senare. Han är expert på det, förra året förlorade vi två paket med godis på julafton för att han hade vart under granen och tjuvat när vi inte var hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0