Människorna borde ta lärdom av snöflingorna: Det finns inte två som är lika och ändå samarbetar de så utomordentligt när det gäller stora och viktiga företag, som till exempel att ställa till trafikstockning.







Yeess Brolle vidare! Fast annars är jag inte nöjd med.
Så här skulle de ha sett ut:
Final 
Brolle & Loreen
Andra chansen Anniela & Christian Walz
5, 6, 7, 8 Sanna Nielsen, Babsan, The Moniker, Elisabeth Andreassen

Älskar Loreens låt, den kommer jag att nöta sönder, tur att man får höra henne en gång till på andra chansen då! Synd att Christian Walz åkte ut, eller det kanske var tur med för då får man höra den på radio direkt.

Kolla håret! Nu är det bara för alla killar att ta och klippa sig! Jag vill se lite mer rockabilly i min omgivning.
Blev lite nyfiken på hans tatuering på halsen också, det är en av de snyggare ställerna men kan ha en tatuering på om man är kille. Finns några andra riktigt snygga ställen med, får kanske lov att göra en liste på den med nån gång. Iallafall så kollade jag upp vad det står, the night is darkest before the dawn. Sant så sant säger jag! 


Nu är det repris på UFC Fight for the troops från 22 januari. Alltid lika roligt att se att det är en repris på tv som man inte sett tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0