It's like one step forward and two steps back.

Idag blev det alltså en tripp till stugan. 27 minus har det varit så jag har legat inne och sätt på The Last Song, avsnitt 9, 10 säsong 6 How i met your mother, avsnitt 7 säsong 4 The big bang theory och sista avsnittet jag hade på datorn med Sons om Anarchy. Det är sååå spännande nu! Och utöver det blev det sims, tacka vetja Will Wright! Blev varken pimpling eller skoter men däremot så komme Ranne förbi med skoterna och hälsade på, alltid trevligt! 
Lite bilder från idag.







Nu sitter jag och kollar in vad som hänt i världen, har läst aftonbladet, gt, vk, norran, veckorevyn och expressen och det står mest om dvärgbandmask, alla hjärtans dag, hockeyn, Egypten och kylan. Läste också att varannan kille tycker det skulle vara okej om tjejen var otrogen med en annan tjej, intressant. Så nu har jag fått dagens nyhetsbohov täckt. Blir väl att sova snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0