Det förflutna är det du kommer ihåg, tror att du kommer ihåg, övertygar dig själv om att du kommer ihåg eller det du låtsas att du kommer ihåg.




Jag blev sugen på att göra en memory lane  och kolla vad jag har i min så kallade minneslåda. Där samlar jag gamla och nya grejer som kan vara lite roligt att ha kvar, vissa grejer undrar man verkligen varför man har sparat men det är det som är roligt att hitta.

Så ser lådan ut.


Lappar från Jakten på den rätte-leken, hårförlängningskvitto, kvitto från när jag gjorde baluppsättningen och boarding pass från Oslo-resan med Ellen och Paula.



Alltid kul att höra!                                                  Jag och Emelie hade en hård dag.


Jag skrattar ihjäl mig! 17 dagar var inget att skryta med Emelie ;) 25 januari var det i alla fall för jag minns att jag och Axel blev tillsammans 21 oktober, fråga mig inte varför jag minns det..


Men den här är juh nästan roligare! Fast sen insåg jag att det är Emelies handstil. Tur att jag fortfarande har kvar den så att du inte gav den till han, skulle inte förvåna mig om du hade gjort det, du skulle säkert ha tyckt att det var ett jätteroligt skämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0