Vet du vad elefanten sa när han såg en naken man? Hur kan du äta med en sån liten snabel?


Vaknade idag och hade världens bakiskänsla, fick knappt upp ögonen och det gick inte att lyfta huvudet från kudden! Det kanske stavas trötthet. Nu är jag pigg i alla fall och det ät finväder ute och bara 19 grader i skuggan, solen lyser så i solen är det nästan varmt. Blev det lite varmare så hade jag tänkt ut och springa, håller tummarna för det.

Melodifestivalen ikväll, osett så tror jag att Eric Saade. Ja och jag är avundsjuk på dig Emelie som har pratat med han!


Kommentarer
Postat av: julia

jag tror det kan bli en bra deltävling ikväll!

2011-02-19 @ 12:24:20
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0