Vilket är bäst? Att leva som ett monster eller dö som en fridfull man?


Blev att se Shutter Island med lillis idag, dålig film! Läst boken som inte heller var speciellt bra så jag visste som vad som skulle hända. Jag gillar i vanliga fall smarta filmer men den är bara allmänt tråkig. Enda ljuspunkten måste väl vara Leonardo Dicaprio, bra skådespelare och dåligt snygg!

Bästa filmerna med Leonardo
1.
Gangs of New York
2. Catch me if you can
3. Blood Diamond

Sämsta filmerna med Leonardo
1.
Titanic
2. Inception
3. Shutter Island

Allvarligt, vem tycker att Titanic är bra?.


Kommentarer
Postat av: julia

jag! och inception är ännu bättre!

2011-02-15 @ 18:41:01
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Ellen

Titanic är gudomligt, inception värsta som finns!

2011-02-15 @ 19:32:20
Postat av: Maja

intala er det ni! Titanic skulle hamna väldigt högt på min sämsta filmer lista också, tillsammans med inception ;)

2011-02-15 @ 20:25:39
Postat av: julia

alla som inte tycker inception är bra fattar den inte!!;)

2011-02-16 @ 11:38:26
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0