Many people doubted me. But what do you think know? How do I look in high definition?


Hemma på lunch. Fick en trevlig överraskning när Kalven hoppas ur en lastbil på jobbet tidigare idag! Alltid lika roligt. Just ja, Johan har vart förbi också! Det förgyller min dag!

Lite bilder från i helgen när vi var upp i Kron-Olles.
Mina fyra harrar från söndagen, för att citera Julia, jag och pappa rensade ån. Inre riktigt kanske men 9 harrar och 3 abborrar var inte fyskam.




Har laddat hem alla American Pie filmerna och en dokumentär med Jeremy Twitch Stenberg, har mycket att hinna se nu!

Kommentarer
Postat av: julia

och jag var inte bitter......... :)



snygg bild när jag sitter ner förresten haha!

2011-07-13 @ 14:57:32
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: julia

ser extremt mycket ut som en fiskare:P

2011-07-13 @ 15:01:56
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Maja

Lite uppgiven kanske? ;) Nästa gång åker vi till stugan och plockar lite gäddor!

2011-07-13 @ 15:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0