This is how I am going to look and feel for the next couple hours. I’ve learned to just accept it. Less depressing that way.



okej, okej, okej. Medans alal andra kommer vara på efterfest, virra runt eller ligga däckade i ett dike i pite i natt klockan fyra kommer jag sitta klistrad framför tv:n. Dags för Strikeforce! Första gången på länge som jag inte dricker på kvällen före det är UFC/Strikeforce så jag har förhoppningar om att jag ska vara vaken hela galan och inte behöva ladda hem det dagen efter då jag glömt det mesta av det jag sett pga alkoholen. 
Sååå blir alltså en tidigkväll ikväll för att stiga upp just före 4. Dubbla väckarklockor! 

Har lagt min pick'em på mmanytt, alltid lika spännande att följa. För mig, vet till exempel ett Ellen är less på mitt eviga tjatande om allt som har med ufc/mma att göra. 

Fedor Emelianenko - Dan Henderson  
Marloes Coenen - Miesha Tate
Robbie Lawler - Tim Kennedy
Paul Daley - Tyron Woodley
Scott Smith - Tarec Saffiedine
Cesias Cavalcante - Bobby Green
Eduardo Paplona - Tyler Stinson
Alexis Davis
- Julie Kedzie
Derek Brunson - Lumumba Sayers
Bryan Humes - Gabriel Salinas-Jones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0