What goes around comes back around, hey my baby.

Tänkte leta upp nå fula bilder och bjuda på då jag har ett stort utbud på mammas dator. Som den snälla syster jag är så har jag lånat ut min dator till Ellen som jobbar natt. Blir djurtema på bilderna denna gång!

Novak som liten valp, odräglig, som nu, men då var det samtidigt på ett gulligt sätt.


Jag och Paula som dragdjur. Tycker kopplingen till djur var klockren! Sjösättning av Betty Boop i stugan.


Klädda i renskinn under projektarbetet. MYYYYS!


Getvakt, kanske ska inleda en ny karriär. Tror att ta hand om sånna som är lika envisa och bångstyriga som dessa och heter Musse och Mimmi vore nånting för moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0