You've got to live this life you're given. Like it's the only one you've got.


Dagen började bra men efter det har det mest gått utför kan jag tycka. Jobbade 9-14 vilket gick bra. Tänkte sen ta vara på min lediga stund och fara på stan och inhandla lite nödvändighter och onödvändigheter. Inser att jag glömt börsen i svarta volvon som Ellen har. Tog lite kontanter som jag hittade, började köra, jättelite bensin!Ellen säger att det nog ska vara lugnt så jag chansar och tydligen så räckte det för jag tog mig både dit och tillbaka igen. Tänkte äta köttsoppa, hittar inte burken i kylen. Börjar lacka lite lätt på Ellen innan jag hittar den i skafferiet. Ställde den lite fel när jag åt halva burken igår, och då den ska stå i kylen när den öppnats vägrar jag äta den! For ut och sprang med Novak istället och nu är jag här.

Utgång ikväll, det kan jag bara inte misslyckas med.


En kossa.


Kommentarer
Postat av: Ellen

eeen kalv

2011-07-16 @ 23:39:40
Postat av: Maja

same shit different name.

2011-07-17 @ 04:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0