Tankarna tar fart, riktig kaos i en storm. Onda tankar och dina minnen blandas i en tromb.


Brände mig en ny bilskiva igår, den är grym. Eller vissa låtar har jag med för att Ellen vill ha dem och vissa är bara med för att de rymdes. The Lonely Island måste juh vara det bästa nu iaf. Så därför fick de äran att ha de första placeringarna på skivan. Mr.Saxobeat kan jag inte sitta still till, kan bli farlig i trafiken. Så jälva bra med Lillasyster är helt enkelt så jävla bra. Those Dancing Days kommer till Trästocks så tänkte att jag måste tagga dem lite extra, fick inte med den bästa låten med dem, Hitten. Och sist så tog jag med Avenged Sevenfold bara för att Ellen ville det, varsågod, men det finns ett villkor, du får inte spela den när jag åker med/kör.  Nu längtar jag till att fara ut och köra bil.

The lonely Island - Motherlover
The lonely Island - Shy Ronnie
The lonely Island - Jack Sparrow
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Lillasyster - Så jävla bra
Musiqq - Dance with somebody
Chris Brown - Beautiful People
Lady Antebellum - Need you now
Katy Perry - Teenage dreams
Mohombi - Coconut Tree
Rihanna - S&M
Linkin Park - Burning the skies
Those Dancing Days - Reaching forward
Those Dancing Days - Can't find entrence
Maja Keuc - No one
Avenged Sevenfold - Welcome to the family
Beyonce - Sweet dreams
Beyonce - Best thing I never had


Ännu en bild från Norsjö, de försöke para sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0