19, då är du giftasgammal.

Nej det är jag inte. Har fått höra det många gånger nu på Klockarhöjden av de äldre.
Kriterier för att jag ska gifta mig.

1. Ha någon som jag skulle vilja gifta mig med.
Tycker det är ganska viktigt. Om det då är för pengar eller kärlek, ja båda funkar ;) För pengar är lycka och kärlek är lycka. Huvudsaken är juh att man är lycklig. Sen så kan man gifta sig för pengarna och sen ha en annan på sidan av som man är kär i. Då får man båda liksom! Om man inte lyckas hitta en som har pengar och man är kär i.

2. Neä kommer inte på nått mer.

Men om jag skulle gifta mig nu, mot alla odds, så har jag hittat mig en brudbukett, förlovningsring och brudklänning.
Rosa, vad annars?


Klänning från Rosa Clara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0