Att komma försent till en fest är som att hoppa på en karusell i full fart.


Fullfart framåt var det igår. Alltid lika trevliga människor och en stark konkurrent till att blli nya station. Blev ingen utgång heller, for därifrån klockan ett så kändes onödigt att fara ut. Finns juh inget roligt ställe att gå på heller. Nån hade gömt min sko också så jag hittade den inte när vi skulle fara. Vill tacka alla snälla som engagerade sig sökandet och ett speciellt tack till min räddare som hittade skon uppe på gardinstången. 

Och som vanligt levererade mattssonbröderna mest! Oddsen är ganska låga på dem vad gäller sånt.
Filip på dass. Har en bild på Victor med men vet inte om jag vågar lägga upp den.
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0