Det blir tillräckligt med sömn i graven.

Varför ska jag vakna kvart i 8 varje morgon nu förtiden? Till 10 kan jag väl få sova iaf. Men nej Hypnos vill annat, tack. Så nu liggar jag har här bländas av solen som skiner genom fönstret. Ännu en till fin dag. Ska ut och springa en långtur tror jag, det är juh barmark på vissa ställen så det är jätteroligt att löpa igen!

Sen så kollade jag igenom lite bilder, jag har en mapp som heter snyggingar som rullar som skärmsläckare. Och nån (jag satsar mina pengar på Ellen) har lagt till denna bild i den mappen. Vackert, mycket vackert!


Kommentarer
Postat av: julia

men tänk så mycket du hinner med;) tänk jag somn kliver upp kvart över sex och ÄNDÅ inte hinner ett dugg på dagarna förutom att jobba!

2011-03-07 @ 13:22:23
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Inventoresdocp

Excellent site.

2011-08-29 @ 09:50:17
URL: http://inventoresdocp.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0