Don't be a drag. Just be a queen.

Har träffat min babe Paula idag på första gången på en månad, nu snackar vi brown suger! Blev en heldag som började på stan, fortsattehem till Paula men innan vi tog oss in så var vi tvungen att ta en omväg förbi rönnskär och hämta nyckel för att en viss person glömt nyckeln hem. Bjöds på tacos i deras nyrenoverade kök, asfräscht! Sen hem till mig där vi sett ufc, massa klipp på kissie och sjuka billder på epicfail.com. En riktigt mysig kväll vill säga!
                
En bild från studentveckan på Albin, jag och Paula, en av de roligaste festerna jag vart på. Gud så sköna kläder att festa i! Förutom att jag hade lindat boobsen för att dölja den, mindre bekvämt. Men i så fall hade jag fått manboobs och det är mindre snyggt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0