I'm fitter, I'm stronger, I'm better looking. So what the fuck is he's gonna do?


Såg klart UFC 127 igår och taggar redan om till 19 mars då det är UFC 128! Men så länge behöver jag inte vänta på lite kampsport igen utan redan i natt är det Fight night med Diego Sanchez och Martin Kampmann som main event, jippi!

Såg några saker som är värt att anmärka på också!

1. Ebersoles kalsonger
Första grejen var under invägningen redan. Allvarligt vad hade han för kalsonger. Inte konstigt att alla började skratta. De är inte bara små, de var en spännande färg också. Sen inför matchen hade han rakat en pil på brösten, classy!

                              

2. BJ Penns namn
Eller smeknamn rättare sagt. Jay Dee Penn heter han egentligen. Men seriöst BJ, det är juh i samma klass som att heta Brad Pitt.

3. George kladdar på domaren
Om man får vaselin på fingrarna efter att ha rört sig i ansiktet före matchen och domaren säger åt dig att så får du inte göra, vart hade du torkat av dig då? Inte på domaren i alla fall. Men det tyckte George Sotiropoulos var en bra idé och drog händerna över hans tröja.

4. Bispings smeknamn
De flesta fighters har juh smeknamn och vissa är ganska passande och bra. Men när Bruce Buffer introducerade Michael "The Count" Bisping så började jag fundera om det kunde stämma. Det lät som om att han sa "The Cunt" och inte "Greven" som "The Count" betyder. Men efter att ha googlat så insåg jag mitt fel, men vem skulle vilja ha det som sitt smeknamn liksom?

UFC 127 snyggaste fighter
Det var en svår nöt att knäcka för ingen var en riktig skönhet denna gång. (Ingen Thiago Alves). Men första platsen går till Jon Fitch. Tror jag är ensam om att tycka det men han har sina bra sidor.  Rufsigt hår, skägg och bara allmänt söt!
Hans sämre och bättre sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0