Life is beautiful.



Man mår som bara bra när det är sånt här finväder ute. Ligga och sola/sova på balkongen, lyssna på musik, mysa, vasaloppet = lycka. Det är inte mycket som kan sänka mitt humör då. I övrigt så känns det som att det mesta håller på att falla på plats, jobb, ganska frisk, kommit igång med träningen, det är helt enkelt bara bra nu. Fast det läskiga är då att tänka att allting kan ändras väldigt snabbt.
Hunnit med en promenix med Idis med, bär av till henne ikväll också! Vart snabbt tvungen ringa Lisa i Åre med efter att jag läst på aftonbladet om att det vart en lavin och att de söker efter människor i snön, men hon var ovetande om det. Hade du inte svarat hade jag fått panik!


Sen en sista bild bara för att jag gillar min katt så mycket, mer en många människor faktiskt.
För Morris lyssnar alltid, är väldigt duktig på att hålla hemligheter, är mjuk och kelig, inte pinsam att vakna upp bredvid, avbryter mig inte, bryr sig inte om jag är osmiknad eller går i mina fulaste kläder, han tjatar inte eller väcker mig tidigt på morgonen. Han behöver bara mat, vatten och massa kärlek. Och så ligger han bredvid mig och snarkar just nu så då är det omöjligt att inte tycka om han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0