I går vann jag fyra hundra meter häck. Jaså, var ska du plantera den då?


Då jag tycker det är roligt att svara på listor så lägger jag upp en.
Den här var lite blandad och inte för lång så det blir lagom. Är det tråkigt behöver man inte läsa!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Anton Hysén kom ut ur garderoben, coolt tycker jag!
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Gav Novak mat tror jag.
Det sista du sa högt:
Då jag är ensam hemma har jag inte sagt ett ord, kanske dags att göra det snart och testa så att rösten fungerar idag med.
Det senaste någon sa till dig:
Pappa sa godnatt igår.
Vad har du druckit idag:
Mjölk.
Vad var det senaste du åt:
Speciallplättar, vet inte ens om man kan kalla det plättar?
Vad var det senaste du köpte:
Rostade mandlar från Ica Maxi.
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Röd?
Vad är det för väder hos dig nu:
Blå himel och inte så kallt.
Godaste glassmaken:
Lakris eller Ben & Jerrys cookie dough.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut, kanske inte nått för mig men tydligen finns det de som vart med om det.
Sover du tungt:
Ingen aning?
Drömmer du mardrömmar:
Ibland, fast nu var det längesen. Om inte att få barn räknas som en mardröm?
Trivs du med ditt jobb:
Första dagen på måndag så det återstår att se.
Favoritklädsel:
Svarta tights från Indiska! Och så klarar jag mig inte utan mina sjalar i håret!
Favoritlåt just nu:
Måste kolla min Spotifylista. Jag kommer med Veronica Maggio är bra.
Vad ser du om du tittar till höger:
Soffa, fårskinn, skolkataloger, kudde, lite kläder typ.
Vad gör dig glad just nu:
Dagens planer.
Vad ska du göra härnäst:
Klä på mig för att fara ut och springa.
Höger eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu:
Otaggad, vill bara krypa ner under täcket igen.
Favoritgodis:
I vanliga fall lakrits och chocklad, annars nu macadamianötter med havssalt (med sjösalt som jag brukar säga bara för att det står seasalt på förpackningen).
Kläder just nu:
T-tröja och shorts.
Sommarplaner?:
Jobb. Och stadsfesten och trästocks skulle vara skoj.
Hur många kuddar sover du med:
En.
Spelar du något instrument:
Kan vissla.
Morgon eller nattmänniska:
Periodvis. Just nu morgon för jag går och lägger min före 24 och vaknar runt 8. 
Vad är viktigast för dig:
Vänner, familjen och att vara frisk. Ganska vanligt svar tror jag.
Är du kittlig:
Nesch! Lyckas du kittla mig är du bra.
Stjärntecken:
Skorpion."Du blir väldigt förtjust över någonting du köper till hemmet i dag eller kanske till en familjemedlem". Det är dagens horoskop för en skorpion, ska på stan idag men har inga planer på att köpa nått till hemmet eller en familjemedlem.
Äckligaste insekten:
Dom där stora småkrypen som är med i King Kong när de är en en grotta, huvva! Annars spindlar med långa ben. Jag får hurvas bara jag tänker på det!
Längtar du mest efter just nu:
Sommarn.


Kommentarer
Postat av: Helena

Var ska du börja jobba? :)

2011-03-10 @ 10:53:56
URL: http://travgalen.se
Postat av: julia

jo men köp något till en familjemedlem(MIG). dom här till exempel: http://juliabomans.blogg.se/2011/march/orhangen.html

2011-03-10 @ 11:11:06
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Maja

På klockarhöjdens äldreboende :)

2011-03-10 @ 17:36:18
URL: http://majaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0