Utsidan ger insidan en chans...

..men insidan ger utsidan sin glans.
Om man ska ragga på ica så ska man inte se ut som jag gjorde i alla fall när jag tog en tur dit för att handla lite smågrejer. Uggs, grå mjukis, täckjacka och mössa för att dölja min snygga frisyr! Tur att jag har tagit mig en dusch nu. Tänk om man strosade runt lite i fruktdisken och ska plocka några äpplen och just  som man tar i ett äpple så gör någon annan det med, lite lady och lufsen style, ni vet med köttbullarna och pastan. Det visar sig vara drömprinsen, den man spannat in en längre tid. Då kan man juh inte se ut som jag gjorde! Eller man står i tacohyllan och ska sträcka sig efter kryddmixen och så råkar man riva ner en kartong kryddmixer, men böjer sig ner för att snabbt plocka upp det och någon hjälpsam själ gör samma sak. Man tittar upp och den här gången är det Cam Gigandet eller Charlie Hunnam som sitter där på knä. Från och med idag ska jag ska jag våga vägra myskläder på korta ärenden. För här ska det raggas på ica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0