En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli.


Grymt härlig springtur! Tänkte löpa mobackenbroarna så jag började springa över mobackendammen och lundsidan, när jag kommer fram till lejonströmsbron var den såklart avstängd. Valde mellan att springa samma väg tillbaka eller springa till parkbron. Då det är så tråkigt att springa samma väg så valde jag att springa in till stan. Var sol och fint så det var myspys! Hade med mig gpsen och hela den rundan blev 9.5 km.

Det var hur mycket sniglar på vägen. De första jag hittade hjälpte jag över till andra sidan men sen slutade jagräknadem vid 10. Såg sammanlagt kanske 40 stycken.
 
Han/hon har inte haft lika tur :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0