I’m going out in the world to save our planet. And I ain’t comin back until she’s saved.


Eurovision Song Contest 2011! En helig stud för mig. Ungefär som Kalle Anka på julafton,jag kan inte missa det.
Mina tre favorit bidrag denna semifinal nedan. Längtar till torsdag för då är mitt absoluta favoritbidrag, kan inte vänta! Längtar ännu mer till på lördag då vi ska mysa med mat och eurovision hos Lisa♥. Hoppas jag bara tar mig igenom denna vecka, inge roligt att jobba med feber men vad gör man inte för pengar.

Serbien Nina Caroban


Finland Paradise Oskar Da da dam


Azerbaijan Ell & Nick Running Scared

Kommentarer
Postat av: Helena

Älska Finland! <3

2011-05-11 @ 10:51:12
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0