Även solen har sina fläckar.

Jag har tvekat länge men här kommer bilderna, AvatarMaja, Shar Pei-Maja. Ja vad säger man.
Mitt "lätt" sönderbrända ansikte i Turkiet i år.
Nej jag är inte vindögd. Lisa och Ellen var snälla och fixade en salva från spakillen som han sa skulle hjälpa.
En av den läskigaste händelsen i mitt liv. Trodde helt seriöst att jag skulle bli fucked up i ansiket för alltid.
Kommer dröja innan jag vågar åka utomlands och utsätta mig för sol igen. Och aldrig mer solarium. Bränner man sig en gång öker chanserna för hudcancer. Undrar hur jag ligger till just nu. Nej jag är rädd för att åka på solsemester och utsätta mitt ansikte för nånting sånt här igen. Sorgligt men sant.




Med en Mark Hommenick-bula i pannan. Vätskefylld panna. Najs!
Och Ellens ansiktsuttryck när hon sa att det skulle bli bra sa någonting helt annat. Jag kunde se på henne att att det var riktigt illa och att hon inte talade hela sanningen.

Kommentarer
Postat av: julia

2011-10-12 @ 07:31:49
Postat av: julia

åhh heerreguud! jag visste inte att det var så illa ??! trodde typ att du "bara" var bränd som i själva skinnet eller hur jag ska förklara? ingen mer sol för dig!

2011-10-12 @ 07:32:48
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Ellen

så gåre när det regnat 3 dagar och man ska "ta vara på solen" och ligger på samma sida hela dan..;)

2011-10-12 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0