Learn from your mistakes and you are not the same person who made ​​them.






Make It Happen. Tycker Victor var riktigt söt på sista bilden.

Vad har hänt i helgen då, ganska mycket faktiskt och inte en droppe alkohol. Fredag spenderades med Warg, Kalv och Eken i Medle där Kalv skruvade i sitt Snöfordon.
Lördag var det jobb. Jag for på biblioteket och hyrde mina fyra favorit böcker sen gymmade jag på Friskvårds. Att jag vart så negg tidigare mot att gymma, älskar det! På kvällen hängde jag med Lisa och vi hälsade på hos AE där det var lite party. Jag och Lisa skulle nämligen se Meteoritfall från falkträskberget hade vi tänkt. Jorden passerar tydligen varje år mellen 8-10 oktober genom en meteors svans och då kan man få se massa "stjärnfall".
Då min idé blev sågad från ganska många håll så började jag också tvivla på min idé. Det var monligt och då jag och Lisa parkerade på Falkträskbadet (vi blev sena och hann inte upp på berget) så hade jag inte så höga förväntningar. Men shi fick ni! Efter ett tag började det spricka upp och norrsken färgade molnen gröna. Efter ytterligare en stund fick vi se den första meteoriten och sammanlagt såg jag 8-10 stycken! Coolaste var klart en liten eldboll med svans som flög just ovanför träden, går inte att beskriva men det var ett av det coolaste och märkligaste jag sett i mitt liv!
Hämtade upp Eken, AE och Sälen och skjutsa hem de sen avslutades natten med UFC 136, awsome gala! Gick och la mig klockan halv 7 på morgonen.
Var lite sådär lagom trött dagen efter men tog mig ändå igenom ett corepass på söndagen.

Kommentarer
Postat av: julia - etthundraensaker

jamen victor är ju alltid så gölli! och han där på första bilden också såklart ;)

2011-10-10 @ 21:15:51
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Gullungen!

Tack Julia ;) :D men tycker den första bilden hade den gulligaste duden:D

2011-10-10 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0