Jag vill inte ha några ja-sägare omkring mig. Jag vill att varenda en ska säga sin mening, även om det kostar honom jobbet.



Välkommen till Bygma, världens bästa leklan...byggvaruhandel, en plast för skoj, en plats för jobb. Kommer sakna alla när jag inte får nå mer jobb!

För att få kollegor att piggna till när dagen börjar lida mot sitt slut.


Ett varmt välkomnande efter semestern. Ett krig var startat som än inte sett sitt slut och bara växer och drar in fler och fler personer!


Jag kan inte förstå att jag stod högst på listan över misstänkta. Sen att min hand skulle bli ett sådant stark bevis kunde jag inte tänka mig.


Hämnden var ljuv tydligen. Min cykel, på taket..


En hälsning till Robert!


I brist på nog lång stege.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0