Folk som är långt mindre sympatiska än jag har käresta. Idioter har käresta. Jag borde absolut haft en käresta.



Idag blir det stan, arbetsförmedlingen och körskolan. Hoppas jag hinner shoppa också, var som sugen på det. Skulle behöva mig en kofta och så är det roligt att komma hem med nånting nytt så ska kolla runt lite. Men före ska jag hinna träna lite och äta nånting. Känns som om att det kommer bli en bra dag, det är flera roliga grejer som händer just nu men jag vill inte säga för mycket. Jag tror alltid att om jag säger någonting i förväg så kommer det gå åt skogen med allt, så för att inte riskera det så är jag tyst.



Ju just ja, det är alla hjärtans dag idag och det betyder även att det är Novaks födelsadag, 4 år blir han. Så Grattis Grattis Valentines Gift som han heter på stamtavlan. Det betyder att han har namnsdag idag också! Måste köpa nått gott till han på stan, eller varför inte ett nytt gosedjur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0