Precis när jag vant mig gårdagen, dök idag upp.

Nu har jag intagit en plats på soffan hos Urban som jag bor hos i Stockholm. Väldigt mysig etta! Är aptrött, somnade redan på bussen från Arlanda. På flyget satt jag bakom en kvinna som skrek och grät för stthon hade så ont i bihålornaoch bredvid mig att en skrikande nyföding med bajsblöja. Bajsbjöjan blandan med den gråtande kvinnans tunga parfym blev för mycket för mitt luktsinne!

Sen blev det stan hela långa dagen, lite shopping blev det men har tänkt en dag till till shopping också. Sen komme Urban och hämtade upp mig åsså for vi på Hard rock café och åt gomiddag. När jag stod och väntade på han så kände jag mig som hororna vid trafikljusen i Oslo, ellen och paula ni vet vad jag menar!


Kommentarer
Postat av: julia

haha gillar naglarna copycat ;)

2011-02-23 @ 16:30:46
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0