Sikta mot toppen, det är bättre utsikt därifrån.


Vilken tur jag har som ska till Stockholm på tisdag då! Är väldigt sugen på att shoppa, har hittat lite saker på stan men har tvingat mig att inte köpa för att jag ska spara det till huvudstaden.

Nu skriver jag packlista, får inte missa nånting. Det kluriga är att jag måste göra två packlistor, en för Stockholm och en för Sälen. Jag har bara köpt en tur biljett till Stockolm för på fredag åker jag med Urban till Sälen och så åker jag med familjen hem, jag hade väldigt lotto att det passa de så bra!

Håller och på att ladda upp med filmer, bunkra ordentligt så att jag inte blir utan. Jag skulle kunna sitta inlåst i ett skyddsrum i flera veckor nu tror jag. De senaste är: 127 hours, Alpha Dog, Dispicable me, Draktränaren, Due Date, The other guys, public enemies,  lite jersey shore och det jag mest ser fram emot att se, The Ultimate fighter säsong 1 med Josh Koscheck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0