Hundar kommer när du ropar, katter hör vad du säger och ber att få återkomma.


Alltid lika slut nu förtiden så ska sluta säga det. Full rulle på jobbet, har hängt väldigt mycket med mina tre vänner Mangel, Torktumlare och Tvättmaskin. Tre riktigt divor, inte en lugn eller tyst stund. Är det inte den ene som vill nått så är det den andra. Jag och Mangel kommer bäst överrens, jag vet vilka knappar jag ska trycka på för att hålla henne glad. Däremot Fröken Tvättmaskin har ganska starka åsikter och har inte vart sammarbetsvilllig hela tiden inte. Blir att träffa dem imorgon också, tror inte att det blir att hitta på så mycket annat än vad vi gjorde idag men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0