I loved her too.

Vill inleda med att ingen ska kommentera youtubenamnet, försök själva att skapa ett konta på youtube i så fall! Det var jag, Ellen, Lisa och Sara som skaffade det för många år sedan, tror det komme upp som förslag efter massa försök, minns nån?
Med det sagt så vill jag att alla ska kolla på klippet, jag blir gråtfärdig när jag ser det. Det är ett klipp från Sons of Anarchy, när man får reda på anledningen varför Tig och Kozik bråkar. Maja smälter!! Ska jag inte gifta mig rikt så ska jag gifta mig med nån från SoA, så det så.
 http://www.youtube.com/user/yackul100


Tig och Opie!

Sen vill jag tillägga att jag är på världens bästa humör idag, ingen kan förändra det, FÖRSÖK! Känns lite obehagligt faktiskt, måste komma ner på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0