No matter what you think, I always be around.

Heeeemma! OYES!
Fast har inte längtat hem värst mycket vilket är ovanligt, börjar kanske mogna lite, BRA!
Har shoppat ganska mycket, eller det har gått mycket pengar iaf, som jag är sugen på att visa. Får bli senare.

Nu ropar pappa på mat, tacos. Jag höll nästan på att förlora ett finger när jag skar tomat, mamma råkade stöta till min armbåge och det var nära att jag träffade fingret med den vassaste kniven i lådan (som mig då ;D). I så fall så hade jag fått joina handikapplaget i Tipsrunda tillsammans med Tommy som sprängde bort ett finger, Björn som har två fingrar stelopererade och Lars som slet bort halva lillfingret i en skidolycka efter skotern i vårstuga!

Sen blire det att se hockey och så har jag funderat på att springa, får se hur det blir med det. Ska även se UFC 127 som jag missade i lördags för att de hade sämst kanaler i Sälen. Har taggat sen dess! Tycker det låter som en jättemysig kväll för min del.
Hade tänkt lägga upp en poster på ufc 127 men komme på att om jag googlar på det så är chansen stor att jag avslöjar det i förväg, puh! 1-0 till maja!

För bli denna grymma spark från Anthony Pettis istället. I slutet av sista ronden på sista wec. Killen är awsome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0