Ska vi ta en cigg däruppe?

Lite vasaloppsuppdate nu!

Första bilden sitter jag och väntar i Risberg efter cirka 3 mil på att Ellen och Pappa ska anlända, finväder hade vi!
Om nån undrar över rubriken så har jag citerat en sliten krigare/skidåkare som i Hökberg (7 mil) ropade till sin kompis på sidan av spåret och meddelade att han ville ha en cigg, i det sammanhanget tycker jag det var väldigt roligt.


Evertsberg efter 48 kilometer.


Håll koll på åkaren som pilen pekar på, syns kanske inte så bra vad som händer så jag ska förklara. Han kom lite sent till start och har åkt från parkeringen mot starten. han stannar upp och upptäcker att starten går och han hamnar mitt i tjurrusningen. Han blev en stoppkloss där han stod, felvänd i spåret, lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0