Don't piss of the universe. It will slap you in the face.


En galet spännande UFC gala inatt, UFC 139 närmare bestämt!
Var hos Lisa på kvällen och myste. Agerade chaufför åt Ellen och lite senare Johannes och hans vänner. Tillbaka till Lisa, hem och sen i säng för att knappt sova någonting innan jag skulle upp igen. Hämtade och skjutsade innan jag äntligen komme hem. 03.20!! Missade de första 20 minuterna och grät lite inombords. Skulle visa sig att det skulle blir några av de bästa matcherna på länge! Var inte trött sen när jag skulle gå och lägga mig klockan 6. Men sova bör man annars dör man. Och det var ungefär vad jag kände när jag vaknade klockan halv 2 idag.

Hur 50 % tycka att Shogun skulle vinna. Klar vinst för Henderson då han vann de 3 första ronderna och Rua de två sista. Även om jag inte håller med om 10-9, 10-9, 10-9, 9-10, 9-10. Utan tycker det skulle vart 10-9, 10-9, 10-8, 9-10, 8-10. Hänger ni med?
Har i alla fall aldrig sett en match där två fighters är så trötta. Runner-up är nog Roy Nelson som alltid är slutkörd efter att bära runt på hans kagge.


Cung Le's näsa, ajaj.


Tom Lawlor var väldigt blå och väldigt ute efter att Chris Weidman fångat han i en d'arce choke. Dåligt dommarstopp då han klart var ute långt innan dommarn bröt.


GALANS SNYGGING
URIJAH FABER
Motiveringen lyder: Men hår som skulle göra Guldlock avundsjuk och en Travolta-grop i hakan är han en av ufc:s charmigaste! Och då har jag inte nämnt hundvalpsögonen, naw!
Håller tummarna för att Dominick Cruz får smisk. ''Hide your kids, hide your wife''.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0