Even if you know how somethings gonna end, that does not mean you can't enjoy the ride.


Sluta nörda How I met your mother och klia mig istället. Ja den blicken är den jag fått av Morris ikväll. Visst ser ni det lite. Och så huvudet lite demonstrativt på tangentbordet. Sen reste han sig upp, drack lite vatten ur min tillbringare på nattduksbordet och gick och la sig igen. Nu har han lämnat mig igen, troligtvis för att kissa och äta lite men kommer nog och kryper ner hos mig igen lite senare. Han kommer och går lite som han vill den killen. Yes nu hör jag att han knaprar på maten i hallen utanför.
Jag själv är helt lealös, orkar inte göra någonting alls, yr och huvudvärk. Så tycker jag har rätt att nöta Himym. Hoppas det känns bättra imorgon för annars, ja då får jag hoppas det känns bättre dagen därpå helt enkelt. Gör mitt bästa för att hålla humöret uppe, men testa det inte för hårt bara. 

Kommentarer
Postat av: ellen

sv; gör nog inte det heller...

2011-11-15 @ 17:35:08
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0