Roger that.

Hörlurar, grymt bra ljud, kommer inte gå tillbaka till små hörsnäckor igen. Och världen sötaste nalle som varit min sovkamrat de senaste dagarna. Varför slutade man egentligen med gosedjur?


Ölglas ''Det finns inga bärs i himlen... Varför vänta!'' och en cider men den biobiljett i bakrunden. 


Resväska, blev som sugen på att fara och resa igen.


Presentkort på Åhléns.


Massage på Aqua Spa, lääängtar!


Från mina arbetskamrater på butikssidan, eller som de vill kalla sig, Bättresidan.
En nappflaska för 0-6 månaders ungar (rosa, de känner mig) och ett presentkost på systemet.


Ännu mer från systemet, jag gillar systemet, TACK POJKAR!


Nagelförlängning på Karma från Ellen. Du har fått mig hoocked på det nu. Är himla himla nöjd! Sen så har jag en sån fin katt med, mums på Morris. Han är singel förresten och skulle behöva en hona med lite riv i. 


Och sista kameran jag har fotat allting med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0