Den lätta vägen är alltid minerad.

Snodde denna lista från Ellen nere i huvudstaden. Alltid lika roligt att göra listor!

1. Det första du tvättar i duschen? Vattnar först fötterna för att ställa in värmen.
2. Gillar du kaffe? I små mängder.
3. Hur mår du just NU? Mätt, belåten och lite halvslut efter att ha vart och sprungit.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Stiltje just nu.
5. Berätta om din senaste dröm? Minns bara att jag drömt mardrömmar inatt och vaknat i panik några gånger.. Hoppas på en bättre natts sömn inatt.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Näe man måste juh få längta lite.
7. Vad vill du ha just nu? Ett spännande och intressant jobb skulle inte sitta fel.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Jag och Sara bollade badminton mellan varandra och komme upp till 1135 så ja.
9. Biter du i din glass eller slickar du på den? Biter!
10. Använder du smileys? I sms ja, annars blir det juh så opersonligt.
11. Har du träffat någon kändis? Jo nog har man det.
12. Gillar du keso? Bröd, ost, skinka, tomat, gurka, keso, mums!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?  Nothing suits me like a suit - Barney Stinson.
14. Hur många länder har du besökt? Norge massor med gånger, Italien 2 (Vatikanstaten 1), Cypen 2, Egypten 2, Finland 2, Turkiet 1.
15. Är dina föräldrar stränga? Neä men vi delar inte alltid varandras åsíkter.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja absolut!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Ljusstaken, spegelramen och mina smycken blänker i silver.
18. Brukar du hyra film? Nää det var längesen sist.
19. Var kommer du vara på lördag? Natten mot lördag kommer jag vara på folkparken och lyssna på Kapten Röd! 
22. Vad åt du till lunch? Morots & broccolimos, som potatismos fast 10 gånger godare.
23. Har du lockigt hår? Ja har ganska mycket självfall om jag låter det självtorka.  
24. När grät du senast? Minns ärligt inte.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Nja sånt håller inte jag på med.
26. Favoritårstid? Sommar & Vinter.
27. Vem höll du senast i handen? Gissar på syster Ellen?
28. Sover du med TVn på? Neä har ingen tv på rummet och om jag haft det så skulle den inte stått på för det är slöseri med energi.
29. Tycker du att du är gammal? Beror på vad jag jämför med. Men nej oftast tycker ja inte det.
30. Är du mörkrädd? Egentligen inte, men då jag vaknade i natt av mardrömmar är det inte så kul att försöka somna om sen. Tur att monstrerna under min säng är snälla.
31. Gillar du ditt liv just nu? Ska inte klaga för mycket.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Jo men duschar ändå alltid efterf jag badat.
33. Har du bra syn? Med linser och glasögons hjälp ja. Cirka -4.5 på båda ögonen.
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma i kontoret och pappa sover. 

35. Vad har du på dig just nu? Trosor och rosa Insane-tröja från Liseberg.
36. Vad var det senaste du köpte? Beställde nya ringar från Stylebytyra för nån dag sen.
37. Hatar du mer än 3 personer? Hata är ett starkt ord..eller nå sånt. Klart jag hatar fler än 3 personer.  
38. Använder du sushipinnar? När jag äter sushi, ja.
40. Äger du ett vapen? Äger en kniv och det nämndes som vapen på wikipedia så ja.  
41. Gillar du ditt hår? 
Jag vill färga det och klippa det men är för feg.
42. Gillar du dig själv? Alla har både positiva och negativa sidor. Hatar sånna här frågor!
43. Vem står dig närmast, din mamma lr pappa ? Båda.
44. Hur ofta använder du MSN? Finns det ens kvar?
45. Vem prata du med senast på MSN? Ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0