Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Jag och Victor håller på att se alla Harry Potter filmerna och vi har nu sett nummer fem i ordningen Fenixordern. Magiskt!
Vill bara se mer och mer och mer! Som tur är så har vi 3 filmer kvar. Sen börjar vi på ett nytt maraton, Twilight. Efter det får nog Victor välja vilket maraton vi ska ha då jag förutom Harry P och senare Twiligth tvingat honom att se Sagan om ringen triliogin med mig.. förlängda versionen.. sorry for that.

Kommentarer
Postat av: ellen

Då har jag ett himla bra förslag till - Vampire Diaries!!



sv; Oh, det skulle alltid vara något! Men sedan har vi ju pappa ivägen som skulle sagt nej...

2012-02-03 @ 16:20:29
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Andra Ellen

ja vill också vara me och se sagan om ringen!

2012-02-04 @ 15:54:41
Postat av: Maja

Men vi ska inte se sagan om ringen igen, victors tur att välja juh ;)

2012-02-09 @ 18:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0