Thank God I dodged the bullet.


I lördags agerade jag chaufför åt några partyglada människor. Tanken var att gå och sova några timmar när de lämnat huset men istället blev det att skjutsa till medle. Det stannade jag till de skulle ha sjuts in till stan. Sen blev det ännu in skjutsning innan jag fick krypa ner i sängen. Just när jag kände att nu kommer jag att somna så ringde mamma och sa att de inte behövde hämtning så jag gick och la mig igen. Just när jag kände att jag skulle somna igen så ringde mamma igen och sa att de behövde det i alla fall så det var bara att stiga upp och köra till RAGGVALDSTRÄSK! Klockan var över två innan jag var hemma så jag gick och la mig igen i hopp om att få nå sömn. Då ringde Ellen efter ett tag så det vara bara att stiga upp igen.Skjusade Johannes först och sen Ellen och kompani. Snurrade runt för att tillslut hitta till rätt lägenhet. Då var klockan kvart i 4. Lägenhetsägaren hade då glömt sin nyckel så det var bara att plocka med han hem. 5 i 4 var jag hemma och då var det dags för ufc 144. Satt uppe till klockan halv 8.
Bra gala föresten och klart värt det! Fick äntligen 3 timmars sömn innan jag skulle upp igen och köra skoter. Sjuukt rolig söndag! När jag komme hem la jag mig i sängen och sov till klockan 8 idag. 16 timmars sömn, yeah!
Nu längtar jag till nästa vinter, men först ska jag ha en rolig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0