The truth is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with caution.

Tänkte inleda med ett ha en fortsatt bra alla hjärtans dag och grattis till min lillälskling som fyller 5 år idag. Grattis Novak!
Sen så har jag fått ett bakslag på min förkylning så det är inte alls säkert att jag kommer kunna bita ihop och gå på jobbet imorgon, det får tiden utvisa.
Har inte haft en allt för tråkig dag trots mitt tillstånd. Victor komma på besök för att se Harry potter and the deathly hallows. Det räddade min alla hjärtans dag♥
Och i och med att det troligtvis Victor som har gett mig förkylningen så hoppas jag nu att jag har fått lämna tillbaka den nu. TAGEN DU ÄR!
En bild på en en och en halv veckas gammal kaninunge från där Ellen var kaninvakt för en vecka sen. SÖTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0