He's out of my system, it took me a while.



Gjorde mig en mindre puff idag, längesen faktiskt.
Sen så har jag fått tillbaka svaren på blodprovet jag tog före jul, har lågt hb-värde. Betyder troligtvis att jag har järnbrist, en förklaring till varför jag knappt orkat stiga ur sängen vissa dagar. Så idag var jag och tog mer blodprover. Älskar att ta bloodprov! Vet inte varför, ungefär på samma sätt som jag inte kan behärska mig när jag ser en spindel, på samma sätt kan jag inte förklara varför det är så fascinerande med nålar och sprutor.

se blev det en tur på stan, lämnade igen lite grejer osv. Warg komme förbi runt halv 4 och vi slog oss ner och såg In Time. Hade kunnat bli en toppenfilm men den nådde inte riktigt enda fram. Ett stort plus för Justin Timberlake! Historien och tanken bakom den var också bra men filmen var lite tunn. Sen måste den som fixat svenska texten översatt någon annan film. Eller vad säga om översättningen på pokertermen ''call'' som h*n  fick till ''ring''?

Sovdags nu, I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0