Första dagen på Fårö!

Detta är min första riktiga dag på Fårö i bilder. En cykeltur genom hästhagar och klappat russ. Solat på Sudersand i några timmar. Ritat och börjat läsa en bok, såå skönt! Tror jag kommer kunna leva med det. Sen promenrat lite och tillslut avslutat med ett besök på Fåröfyr! Hoppade ut på stenarna och när jag skulle tillbaka så hittade jag inte vägen jag gått ut på. Tillslut så såg jag mina blöta fotsteg och kunde ta mig iland utan att vada.
Förutom hästar så har jag sett massa svanar, två kaniner och två fasaner. En bra dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är riktigt avundsjuk! Tänk att få känna sig som en gotlänning hela sommaren :)

2012-05-26 @ 10:43:19
Postat av: Ellen

Inte dåligt!

2012-05-26 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0