God kväll!

Efter en härlig dag men mycket tvättande av fönster och städande så har jag nu laddat ner gårdagens UFC 146 och tänkter se det! Jäklar så spännande!
Min nya Smålandskompis Amanda har lämnat mig nu för några dagar. Vi har lite problem på Fårögården med kommunikationen, svårt att förstå vad den andra säger ibland. Vi har till exempel inte samma betydelse för en bro.
Liter bilder från dagen.
Strandmys efter jobbet, cirkus klockan 18.00.
Vägen hem från stranden.
Fortfarande vägen hem från stranden.
Ett staket.
Vägen fortsätter men jag svänger vänster till Fårögården.
En grind.
Förågården från baksidan. Det vita huset till vänster är vandrarhemmet, det röda/bruna vet jag inte vad det är för någonting, det stora vita huset är huvudbyggnaden och bed & breakfast och taket som syns till höger är restaurangen. Här bor jag nu och en tid framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0