A Friend is someone who knows all about you and loves you anyway.


Godmorgon godmorgon! Tråkigt väder idag så ska förtsätta med att städa mitt rum. Tänkte ta en tripp till åhlens och köpa lite grejer till rummet men blev av med bilden så orkar inte det nu. Just ja jag har tagit körkortet ja. Tur att man har det så man kan hjälpa kära vänner som sitter fast på max klockan 4 på natten. Det ringer i mobilen, det tar ett tag för mig att förstå vad det är som låter, tänker skita i att svara men sen blir lillhjärtat på mig oroligt och tror att det kan ha hänt nått. Svarar och tomten i andra luren säger "sov du?" jätteförvånat, NEJ JAG LÅG OCH VÄNTADE PÅ ATT DU SKULLE RINGA! Kan inte annat än att tycka synd om dom. Tror du vet vilka kort du ska spela, sova i trapphus, gå hem, snälla gulliga, men gillar er ändå pojkar!

Filip och Gabriel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0