Alla barnen cyklade till stranden utom Ulla för hon var så tjock att det gick fortare att rulla.


Min kära stege från låda till färdigbyggd! I made it! Största problemet var nästan att få ut den ur katongen för det var ordentligt tejpad, ungefär som när man vill retas på julafton och surrar igen en låda med överdrivet mycket tejp. Och när jag vääl börjat slita i tejpen med naglarna så ville jag inte låta den vinna och ge upp och gå och hämta en sax.


Väldigt avancerad ritning var det också, eller så inte. Det är juh förnedrande att skicka med en sån beskrivning, som om att jag inte skulle klara det utan den eller? Som bilden till höger visar så skulle det vara 6 skruvar och när jag skruvat klart alla skruvarna så hittar jag en skruv till och då blir jag fundersam, vad har jag nu missat? Aja den står i alla fall stadigt. Har kommit långt på mitt rum nu, fått in alla möbler och så, är bara prydnadssaker och tavler kvar. Kanske hinner jag få upp det innan Julia och Jonatan?


Kommentarer
Postat av: julia

inte omöjligt:) men jag skyller på att våra väggar är betongväggar!

2011-04-06 @ 20:54:49
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0